Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Erin Heatherton: Εφυγα από τη Victoria's Secret γιατί μου ζήτησαν να χάσω κιλά

Erin Heatherton: Εφυγα από τη Victoria's Secret γιατί μου ζήτησαν να χάσω κιλά

Είχα πέσει σε κατάθλιψη καθώς εργαζόμουν πολύ σκληρά και ένιωθα ότι το σώμα μου με εγκαταλείπει», λέει το μοντέλο

Το λόγο για τον οποίο έφυγε από τη Victoria's Secret αποκάλυψε η Erin Heatherton. Το διάσημο μοντέλο σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Time» είπε πως ο οίκος της ζήτησε να χάσει κιλά.

«Στα δύο τελευταία σόου της Victoria's Secret μου ζητήθηκε να χάσω βάρος. Κοιτάζω πίσω μου και  λέω: Αλήθεια;». Η Erin μίλησε για την ασφυκτική πίεση που δεχόταν στο θέμα των κιλών: «Κατά τη διάρκεια των προετοιμασιών για την επίδειξη του 2013 μου είπαν να χάσω βάρος. Εκανα σκληρή γυμναστική δύο φορές την ημέρα. Είχα πέσει σε κατάθλιψη καθώς εργαζόμουν πολύ σκληρά και ένιωθα ότι το σώμα μου με εγκαταλείπει. Ενα βράδυ που γύρισα σπίτι από τη δουλειά θυμάμαι να κοιτάζω επίμονα το φαγητό και να λέω στον εαυτό μου να μην φάει».

Η 27χρονη μετά από πέντε χρόνια καριέρας στη Victoria's Secret εξηγεί πως σταμάτησε γιατί ήθελε να επικεντρωθεί στην υγεία της: «Συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να ζω άλλο μέσα σε αυτό τον κόσμο. Να περιφέρω το σώμα μου στην πασαρέλα, να με βλέπουν οι γυναίκες από κάτω και να νομίζουν ότι κάνω κάτι απλό και κάτι που μπορεί να το κάνει ο καθένας».



Από τότε που η Erin έφυγε από την Victoria's Secret έχει ξαναβρεί το χαμένο της εαυτό: «Κοιτάζω πίσω μου και τώρα πια έχω αγκαλιάσει πλήρως την απόφασή μου. Το συναίσθημα ότι απέτυχα δεν το έχω πια γιατί όλο αυτό μου έδωσε ένα νόημα στη ζωή μου. Εχω σταματήσει να κρύβομαι πίσω από τον εαυτό μου. Εχω ξεπεράσει τους φόβους μου. Πήρα μια απόφαση που μου δίνει ενέργεια και είναι καταλυτική για τη συνέχεια».

Η ξανθιά καλλονή κυριαρχεί στο χώρο του μόντελινγκ και πόζαρε με μαγιό για το φετινό Sports Illustrated. Η Victoria's Secret δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο για τις δηλώσεις του μοντέλου.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου